Overslaan naar content

Manager huisvesting én wagenpark (fulltime)

Op locatie
  • Aalsmeer, Noord-Holland, Nederland
facilitair

Functieomschrijving

Vacature: Manager huisvesting én wagenpark (Fulltime)

Wie zoeken wij?

Ben jij de gedreven professional die zowel inkoop, facilitair en wagenparkbeheer moeiteloos coördineert met het team? Wij zijn op zoek naar een resultaatgerichte, gestructureerde en servicegerichte Manager huisvesting én wagenpark. Jij bent het tandwiel binnen ons team als het gaat om wagenpark, huisvesting en overige facilitaire zaken. Je zorgt voor soepel lopende facilitaire processen, van gebouwbeheer tot wagenparkadministratie, en neemt het voortouw in het operationeel aansturen van jouw team.

Wie zijn wij?

Welkom bij International Flex Job (IFJ), waar wij met passie internationaal personeel uitzenden en opereren in de levendige sectoren van logistiek, sierteelt en productie. Achter het uitzenden zit een dynamische wereld van transport, huisvesting én facilitair, wat het een uitdagende bedrijfsvoering maakt. Gevestigd in Aalsmeer hebben we de afgelopen 15 jaar een flinke groei doorgemaakt en daar hoort versterking van ons gedreven team bij.

Wij vallen onder de groep Labour Power Company “LPC”. Dit is een groep van bedrijven gespecialiseerd in de bemiddeling van flexkrachten die veelal tijdelijk in Nederland verblijven. Tussen de bedrijven zit nauwe samenwerking.

Binnen het concern staat welzijn van onze mensen, verbinding zoeken en kwaliteit hoog in ons vaandel.

Wat staat je te wachten?

  • Je draagt zorg voor goed beheer en onderhoud van onze huisvesting;
  • Je beheert ons wagenpark inclusief fietsen, waaronder zaken als aanschaf, onderhoud, en contracten;
  • Coördineren en managen van operationele taken binnen het team van in totaal 5 personen.
  • Sturen op verduurzaming, waaronder het vergroenen van het wagenpark.
  • Je werkt met ons softwarepakket Plan4Flex en je draagt bij aan een goede vervoersplanning én huizenplanning.
  • Je bent eerste aanspreekpunt bij schades en contractzaken, en je regelt en borgt de verdere technische en administratieve afhandelingen.

Kortom, een brede rol met veel uitdagingen!

Ons aanbod

Je komt in een jong en enthousiast team terecht met voor jou mogelijkheden in opleiding en groei. Groei op zakelijk vlak, maar ook persoonlijk. Daarnaast krijg je een goed salaris, afhankelijk van leeftijd en ervaring met secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals pensioen, teambonus en reiskostenvergoeding.

Informatie: Voor meer details over deze functie, bel Vinanda Wassenaar op 0297-389680.

Sollicitatie: Stuur jouw CV en motivatie uiterlijk vóór 15 april 2024 naar Vinanda@ifj.nl.

Vereisten

Wat zoeken wij in jou?

  • Afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur richting facilitair of algemene inkoop;
  • Ervaring en affiniteit met facilitair, voertuigen en inkoop.
  • Kennis van contractbeheer en gebouwonderhoud.
  • Goede omgang met diverse softwarepakketten.
  • In bezit van een rijbewijs B.
  • Uitstekende beheersing van zowel Nederlandse als Engels taal.
  • Je bent een echte aanpakker, gestructureerd en met leidinggevende capaciteiten.
  • Je bent flexibel en bekwaam in stellen van prioriteiten.


of